.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس


حداد عادل: وقف اموال دانشگاه آزاد وجاهت ندارد
فارس- عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: در شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفته شده که وقف اموال دانشگاه آزاد وجاهت ندارد، اما اين موضوع به طور کلي در دستور کار اين شورا قرار دارد.

83 درصد ايرانيان به نتايج انتخابات اعتماد دارند
فارس - به گزارش خبرگزاري فرانسه، مرکز نظرسنجي «ورلد پابليک آپينين» در يک نظر سنجي که از مردم ايران انجام داده است، اعلام کرد که 83 درصد ايرانيان به نتايج انتخابات رياست جمهوري ايران که به انتخاب دوباره «محمود احمدي نژاد » منتهي شد، اعتماد دارند البته 62 درصد اعلام کردند که اطمينان بسيار زيادي به نتايج اعلام شده دارند. ورلد پابليک آپينين مدعي است که در اين نظر سنجي 63 درصد پاسخ دهندگان خواستار از سرگرفته شدن روابط ديپلماتيک با آمريکا شده اند.


مسؤوليت جديد کردان
فارس- گفته مي شود قرار است علي کردان به سمت معاون برنامه ريزي رئيس جمهور منصوب شود.

وزير بهداشت همسر شريعتمداري را برکنار کرد
مهر- از سوي وزير بهداشت، دکتر فرحناز ترکستاني به جاي دکتر عصمت باروتي -همسر حسين شريعتمداري - به معاونت فرهنگي و دانشجويي وزارت بهداشت منصوب شد.
دکتر مرضيه وحيد دستجردي همچنين شش معاون و مدير ارشد وزارت بهداشت را منصوب کرد.

نعيمي پور و شيرزاد بازداشت شدند
پارلمان نيوز- حسين نعيمي پور و مهدي شيرزاد از اعضاي جبهه مشارکت و از فرزندان دو تن از اعضاي ارشد اين حزب جمعه شب بازداشت شدند.

خودکشي يک اغتشاشگر
ايرنا- يکي از دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان به نام «محمدجواد-پ» اهل گيلانغرب کرمانشاه و دانشجوي کارشناسي ارشد رشته پتروشيمي با پرت کردن خود از پل عابر پياده واقع دربلوار کشاورز اصفهان خودکشي کرد.
گفته مي شود وي از عوامل اصلي ناآراميهاي خردادماه گذشته دانشگاه صنعتي اصفهان بوده است.

مطهري: تفکر مشايي و احمدي نژاد ليبراليستي است
ايلنا- نماينده مردم تهران با بيان اينکه ديد فرهنگي رئيس جمهور، متکي بر ديد مشايي است، گفت: اين موضوع از ديد مردم عادي پنهان است و مردم فکر ديگري مي کنند و پيش خود مي گويند که اين افکار حزب اللهي است در حالي که اين گونه نيست.
علي مطهري افزود: تفکر مشايي و رئيس جمهور يک تفکر ليبراليستي است.

مسؤول ارايه اطلاعات نادرست به رئيس جمهور کيست؟
رجانيوز- رئيس جمهور هفته گذشته در نامه اي به رئيس مجلس با اشاره به اقدام خلاف قانون محمدرضا باهنر در تغيير متن مصوبه مجلس، خواستار اجراي صحيح قانون مديريت خدمات کشوري در دستگاه نظارتي ديوان محاسبات شد.
با اين حال، معاون ديوان محاسبات يک روز پس از انتشار اين نامه به آن واکنش نشان داد و ضمن تأکيد بر اينکه مستثني شدن ديوان براساس درخواست محمدرضا رحيمي رئيس وقت ديوان و با رأي اعضاي وقت ديوان صورت گرفته، از اينکه پس از 2 سال و گذشت زمان قانوني به اين مسأله پرداخته شده، اظهار تعجب کرد.
با مقايسه نامه رئيس جمهور، توضيحات معاون ديوان محاسبات و در کنار آن، سکوت معاونت منابع انساني، معاونت حقوقي رئيس جمهور و رحيمي معاون اول رئيس جمهور که به دليل موقعيت شغلي سابق خود آگاهي کافي در اين زمينه دارد، به نظر مي رسد فردي که اطلاعات نادرست را به رئيس جمهور رسانده و اين اطلاعات مبناي يک تصميم پرسر و صدا مي شود، پاسخگو باشد.

تکذيب تيراندازي در راهپيمايي روز قدس قم
ايرنا- احمد حاجي زاده معاون سياسي امنيتي قم گفت: هيچ گزارشي مبني بر تيراندازي در راهپيمايي روز قدس در قم به مسؤولان امر نرسيده است.
شبکه العربيه وابسته به عربستان خبر از وقوع تيراندازي در راهپيمايي روز جهاني قدس در قم داده بود.

نامه فرزندان هاشمي به رئيس قوه قضاييه
ايسنا- فرزندان آيةا... هاشمي رفسنجاني رئيس مجلس خبرگان و مجمع تشخيص مصلحت نظام در نامه اي به رئيس قوه قضاييه خواستار تشکيل مرجعي صلاحيت دار براي رسيدگي به شايعاتي که عليه آنان مطرح است و اعلام نتايج آن براي اطلاع مردم و مسؤولان شده اند.
در ابتداي اين نامه، فرزندان هاشمي نامه خود را «تظلم خواهي» دانسته اند.

غايب بزرگ راهپيمايي روز قدس
خبرآ نلاين- راهپيمايي روز قدس در شرايطي برگزار شد که هيچ تصويري از اسفنديار رحيم مشايي توسط عکاسان ثبت نشد و کسي او را نديد.

اظهارات تازه قذافي پس از ادعاي شيعه بودنش
تابناک- معمر قذافي در مراسم ليلة القدر 27 رمضان گفت: اميدوارم روزي فرا برسد که بار ديگر حکومت فاطمي شيعيان در شمال آفريقا احيا شود و پرچمدار حکومت شيعي اعراب باشند، نه اقوام ديگر.
روزنامه «الاخبار»، چاپ الجزاير با بيان مطلب بالا افزود: اين تفکر بايد از بين برود که تنها قوم فارس مدافع حريم اهل بيت(ع) هستند، بلکه ما نسبت به اظهار علاقه و عشق نسبت به اهل بيت اولويت داريم.
بنا بر اين گزارش، قذافي همچنين گفته است: عاشورا از ماست، نبي اکرم(ص) از ماست ما شيعه رسول خداييم، ما شيعه علي(ع) هستيم، ما شيعه امام حسن(ع) و امام حسين(ع) و دوستدار فاطمه زهراييم، تاريخ علي بن ابيطالب از ماست و ما اولويت داريم که مدافع حريم اهل بيت باشيم تا ديگران و ما بيشتر از گروهي ديگر از مسلمانان نسبت به اين خاندان احترام قائليم.

مي خواهيد غير علني باشد دليل بياوريد
ايسنا - رئيس کل دادگستري استان تهران اعلام کرد که دادگاه متهمان حوادث کهريزک و کوي دانشگاه بعد از تکميل پرونده ها برگزار مي شود.
عليرضا آوايي افزود: علني بودن يا غيرعلني بودن دادگاه به تشخيص قاضي است منتهي اگر بناست غيرعلني برگزار شود بايد دلايل آن به صورت قانوني بيان شود.

توزيع قهوه فاسد درعربستان با نام قهوه ايراني
خبرآنلاين- پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم گزارش داد: يک نوع قهوه تاريخ مصرف گذشته با عنوان «مخلوط قهوه ايراني و زغفران» درعربستان توزيع شده است که به نظر مي رسد هدف توزيع کنندگان بي اعتبار ساختن محصولات توليد ايران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.